headernlsoftware_936

Voordelen van een advertorial of bedrijfspresentatie

In onze Business Magazines en vakbladen worden bedrijven in woord en beeld gepresenteerd in een advertorial ofwel bedrijfspresentatie. Om duidelijk te maken wat de voordelen zijn van een bedrijfspresentatie en vooral welk effect de presentatie voor u kan hebben, maken we graag de vergelijking met een advertentie.

kpn_908_01Stelt u zich eens voor dat u een mooie advertentie over uw bedrijf laat maken. Een prachtige pagina met een mooie foto en wat kerngegevens, uw telefoonnummer en uw webadres. En dan? Een advertentie werkt uitstekend in toeleveringsmarkten, als u een aanbieding heeft, of om een product of merk iedere keer opnieuw onder de aandacht te brengen. Werkt een advertentie echter ook goed als u bijvoorbeeld een adviesbureau heeft of als meedenken met uw klant nu juist uw sterke punt is? Laat u dan iets in de advertentie opnemen als ‘nu op woensdag drie adviezen halen, twee betalen’? Nee dus. U weet immers dat u een product heeft dat te ingewikkeld is om in een advertentie goed uit de verf te laten komen. U doet er immers soft gezegd ‘een stukje van uzelf’ bij en dat is niet in een advertentie te proppen.


dnu.visual.advertorialeffect_863


Netwerken en mond-tot-mond reclame

U moet het dus hebben van netwerken en mond-tot-mondreclame: tevreden klanten die uw naam laten vallen, waardoor u de gelegenheid krijgt om weer nieuwe klanten tevreden te maken.

De DNU aanpak
- ondersteunt uw netwerkmarketing;
- genereert nieuwe opdrachten;
- vergroot uw naamsbekendheid en
- versterkt uw imago.


Verzorgd van interview tot verspreiding

Bij het maken van uw presentatie werkt de Nederlandse Uitgeefgroep met een topteam van fotografen, journalisten en ontwerpers, zodat u kunt rekenen op een publicatie die een perfecte uitstraling heeft, recht doet aan de kwaliteit van uw onderneming en bijdraagt aan het doel dat u voor ogen heeft.
top25.p2_938_01
De Nederlandse Uitgeefgroep is in staat om uw bedrijf op een sympathieke manier publiciteit te bieden in een boeiend artikel in een van onze luxueuze magazines of vakbladen. Deze artikelen worden gemaakt aan de hand van een interview met u, bij u op de zaak. U bepaalt of het artikel moet gaan over de nieuwe klantenkring die u aan zou willen boren, het product dat u op de markt wilt zetten, de geplande verhuizing, de fusie die net achter de rug is of de personeelsuitbreiding die u zo hard nodig heeft. Onze journalist maakt er een goed lopend verhaal van. Onze fotograaf maakt foto’s die het verhaal omlijsten en wij maken het geheel op, waarbij wij uiteraard ook uw logo verwerken. Kortom, u vertelt en wij doen de rest. Tot en met de verspreiding.

Tevreden klanten

U kunt tijdens het interview bijvoorbeeld wat namen noemen van tevreden klanten. Zo heeft een advertorial dubbel effect;  er wordt duidelijk gemaakt wat u precies doet en waar u goed in bent en men kan lezen wie er al tevreden over u is. Dat zorgt ervoor dat er over u gepraat wordt. Een telefoontje van een potentiële klant naar een al tevreden klant kan zomaar een nieuwe klant voor u opleveren.
top25.p8_938_02

Extra tool voor sales en marketing

Wij zetten uw advertorial in onze print uitgaven en online, zodat u uw doelgroep direct bereikt, maar wij leveren u ook het PDF-bestand van het artikel vrij op naam aan in hoge en lage resolutie. U kunt het gebruiken om op uw website te zetten onder de knop ‘bedrijfspresentatie’, 'persberichten', of ‘wie zijn wij’. U kunt het bestand gebruiken om te mailen of haarscherp afdrukken om te gebruiken als promotiemateriaal tijdens beurzen en evenementen. Daarnaast krijgt u extra presentnummers  voor de leestafel, de spreekkamer, de ontvangstruimte of om uit te reiken op beurzen. Zo heeft u meteen een extra instrument voor uw verkoopactiviteiten.